.. mutta ei paljoa. Kolmet sukat, joista yhdet minikokoa. Esittelen ne ensin ja tilitän sitten.

290816.jpg
Sukat, joista värikkäät minulle ja siniset äidilleni joululahjaksi. Nämä ovatkin jo esitelty tuolla vähän alempana, nyt näillä vaan on parit. :)

290815.jpg

Sitten sukat, jotka ovat omasta mielestäni aivan ihanat! Vaaleanpunaisesta nallesta tehty minikokoiset vauvasukat jotka lahjoitettiin Ft Trackersin pelaajalle perheenlisäyksen johdosta kukkakimpun lisukkeena.

Auttakee, mulla on neuleahdistus. Poolopusero ei edisty, koska oon hukannut mittanauhani ja koska oon tällainen parantumaton, niin uskon että vähintäänkin se kesken oleva hiha menee pilalle jos en pääse mittaamaan että se on oikean mittainen kun alan tehdä levennyksiä. Mutta unohdetaan se, sillä tuolla se odottaa nyt sohvalla salattujen elämien alkamista UUDEN mittanauhan kera. Vanhaa mittanauhaa ei kyllä voita mikään ;)

Mutta palatakseni neuleahdistukseeni : mulla ei vaan olis aikaa neuloa. Eikä huvittais tehä pipoa ja myssyä ja tumppua ja sukkaa kerta toisensa perään. Haluun tehä paitoja ja ja leluja ja ja.. vaikka mitä! Ongelmana on myös se, että mulla on kamalasti ihanaa lankaa, mutta yleensä vain kerä tai pari, ja siitähän ei tuu paitaa. Voisin kyllä käydä ostamassa lisää noita lankoja, eikä kiinnosta värjäysnumerot (vaikka oliskin eri) ei se oo koskaan ollut niin nuukaa ;)

Plus että musta tuntuu ettei mikään valmistu! Herraisä, justiinsahan tässä esittelin kolmet sukat ja yhdet 4-vuotiaan lapasetkin tein isoveli-colorista (mutta en jostain syystä nyt kuvannut niitä) ja musta tuntuu että tää junnaa, vaikka oon varmasti saanut enemmän valmiiks nyt kun koskaan yhden kuukauden aikana. Ahdistaa myös se, että tota lankaa on noin paljon enkä mä millään ehdi tekemään siitä kaikkea mitä haluaisin. No, kaikki ajallaan.

Ja anteeksi "anna hyvän kiertää":läiseni, mutta saattaa kestää. Oon nimittäin nyt todella ahdistunut myös siitä, että mitä lähettäisin teille. Ja aikakin on kortilla, mutta odottakaa, kyllä minä vielä yritän ja yllätän ;)