Oi miten ihanaista on kun joku muistaa näääääin ihanilla paketeilla! Mahtavaa!

843717.jpg

Kaunis 3D-kortti johon olit kirjoittanut ihanasti :) Karkkia (<3, puolet jo syöty!) ja aivan ihana neulekirja! Tuo on JUST sitä mitä oon hakenut, neulepintoja, palmikoita (!) ohjeita, kaikkia ihania juttuja. Paketti oli todella mieleinen! Kiitos SNY, myös sinä olet minun ajatuksissani :)

843713.jpg
Vai mitä?

Oon mä vähän neulonutkin tässä koulun keskellä. Mulla on tosiaan ruotsin kirjotukset ens kuussa ja tällä hetkellä meneillään jakso jossa mulla on kolme kurssia eri kieliä.. Hommaa siis riittää. Neulominen onkin hyvä keino pitää pää kasassa tän kaiken aherruksen keskellä. Ensin suru-uutiset:

843737.jpg
R.I.P. 2,5mm bambu. Olit hyvä ja luotettava kumppani tämän puoli vuotta minkä olit palveluksessani. Harmi, että lähdit ikivihreille neulemaille näin aikaisin. :(

S
e on siis halki. Ei vielä katki, mutta halki niin ettei sillä ainakaan noin voi neuloa. Se on karheakin. Ehkä sen voi korjata jollain, mutta tällä hetkellä ei riitä ajatuksia miettiä että millä, onko teillä?

Sitten neulomisiin, pari pipoa :

843712.jpg843647.jpg

Peruspipo
Puikot : 2,5mm bambut
Silmukkamäärä :
100s eli 25s/p
Langankulutus :
n. 75g per pipo