Koeviikko on ottanut veronsa myös neulerintamalla, mutta olen mm. saanut aikaisemmassa postauksessa esiintyneille sukille parit kumpaisellekin. Uhoava Gnu kyseli että miten teen kantapääni, joten siitäkin tulossa ohjetta kuvien kera kun kerkeää.
Osallistuinpa myös "anna hyvän kiertää" -tempaukseen ja sain omani Tiinulilta. Olin aivan unohtanut koko jutun, kunnes eilen nuhaisena sängyllä maatessani D toi paketin joka tuli postissa.
Olin juuri aloittanut tuskalla tekemään teddystä ihan peruskaulaliinaa kun on tarve sellaisesta (kaula aina jäässä) ja ilo oli valtava kun avasin paketin, sillä sieltä kuoriutui IHANA petroolin värinen (lempivärini!) virkattu (?) tupsupallokaulaliina! Se on aivan ihana! Myös erittäin kaunis joulukalenterikortti lämmitti tosi paljon :) Kiitos kiitos kovasti, minä lähetän sinulle myös sitten jotain kun osallistuit minun "anna hyvän kiertää":ni. :) Kuvia myöhemmin, nyt on kiirus, moi!