Nimittäin varovaisuutta puikkojen kanssa.

Minulla kun on tässä sellanen systeemi tietokoneen kanssa. että tilanpuutteen vuoksi mulla on näyttö yöpöydällä ja sitte sängyllä istuskellen langattomalla näppiksellä ja hiirellä surffailen (ja bloggaan tietty ;)) ja neulon samalla. Oon muutenkin vähän holtiton nuiden puikkojen kans, jätän niitä sohvannurkkaan työn kanns tietty ja millon mihinki missä oon neulonu. No, vielä tästä ei oo saanu kukaan kärsiä, mutta tänään mulle kävi pikku onnettomuus!

Tikuttelin tyytyväisenä ton punaisen florica-kietsun hihaa kunnes ajatuksissani laskin noi pitkät 3,5mm puikot syliin hetkeksi kun selasin jotain juttua. No, mä istun tässä jalat ristissä sellasessa buddha-asennossa ja siitä sitte tohinassa lähin kurkottamaan jotain juttua eteenpäin ja oliki puikko pystyssä ja tökkäs suoraan kurkkuun minua.

413222.jpg

Kaks milliä syvä ja vähän kipee, huomenna tosson mustelma. Kiitän vaan onneani ettei ollu terävä bambu tai yhtään ohuempi puikko. Tai ettei menny kurkusta läpi! Mitähän siinä olis tehny.. huonosti olis voinu käydä.