Mulla on selvästi joku obsessio raitalankoihin nyt. Varsinkin 7v raitoihin. Ja harmaaseen nalleen, ai vitsi. Ostin kuluneella viikolla :

- Maanantaina anttilasta 7V uutta jättiraitaväriä ja moniväri-vihreää, plus harmaa pätkärääkätty Nalle.
- Eilen Tokmannista Ideaparkista vanhaa petroolinsinistä moniväriseiskaveikkaa plus v.vihreä, oranssi, pinkki, v. sininen -jättiraitaa ja kerroslaskurin.
- Tänään Satu H (tsekkaa lempiblogilistalta linkki, laiska oon :)):n lähettämä paketti tuli perille, sielläpä oli karkkiraitaseiskaveikkaa sniikkereitä varten! Kivaa! Kiitos Satu, tänään lähti postia takas päin. Rooran arpajaisvoitto lähti myös.

On täällä myös neulottu, eikä vaan ostettu lankaa! Oon saanut valmiiks kaks paria sukkia ja yhden onnettoman yksinäisen sukan (pari sille vielä puikoilla). Ihan tavissukkia, molemmat seiskaveikkaa, ylläri. Taidan olla aika rakastunut siihen lankaan. Paidassa en siitä tykkää, kyllä florica on mun lemppari paitalanka, mut sukissa yms. Aivan ihana lanka! Ja väritkin mieluiset. No, toinen pari menee valmentajalle kiitokseksi kunto-ohjelman teosta inttiä varten (jihuu, ens kesänä!) ja toiset sukat tein harjoitellakseni pykäreunaista päärmettä. Nyt on vihreästä moniraitalangasta baskeri kesken (novita 07 syksy -liitteestä.) ja ihan tavallinen sileäneule-pipo siitä uudesta jättiraidasta.

Mun kamera on lainassa nyt kaverilla, mutta lupaan kuvia heti kun saan sen takasin! :)