Hei hou! Taas on pitkä aika siitä kun oon viimeks blogannut. Antanette sen anteeksi jos kerron miten paljon mulla on kaikkea kouluhommaa sun muuta. NÄÄÄÄÄIN paljon. Äikän prelit on ens viikolla, kieltenopettajat on ahdistellu mua tällä viikolla ja kahden-kolmen viikon päästä on abiristeily ja penkkarit. Jes, mä oon penkkareissa sähkömies. No, on täällä kuitenki puikot viuhunu vaikken mitään oo blogannutkaan. Lankaakin on tullut ostettua, siitä tosin mulla ei oo mitään kuvallista materiaalia. Äiti toi kaupasta harmaata Novitan Sukkista 300g, itse ostin alennuksista yhden kerän punaista Novitan Teddyä ja 300g oranssia Floricaa joka onkin jo puikoilla.

Hey hou! I haven't really blogged for a while,  have been so busy with my school and matriculation exam. Preparing test of finnish next week and that's just a start.. oh my goodness! However, I have still knitted something. I have also bought some yarn of course.. 300g of some acrylic sock yarn, it's grey and I love it. Then there's one skein of Novita Teddy and 300g beautifully coloured, orange Novita Florica. That's already on my needles.

Jos vaikka hieman esittelisin, mitä olen saanut aikaan.
Maybe a little introduction to what I've done.

1204020.jpg
Polvekeraidalliset nro. 4(?)
Lanka:
Regiä 6-fädig (Saksasta)
Puikot: 3mm Addit
Langanmenekki: 80g
Kenelle: Äidilleni

1204021.jpg
Pipa
Malli:
omasta päästä
Lanka: 7 veljestä sininen ja ruskea
Puikot: 3mm sukkapuikot
Menekki: ~40g per väri

1204017.jpg
Pipa #2
Malli: omasta päästä
Lanka: Novita Tennessee
Puikot: 3mm sukkapuikot (Oli muuten ärsyttävää neuloa 20s/puikko kun koko ajan meinas jostain päin tipahtaa puikko tai silmukat, ens kerralla neulon kyllä pyöröllä!)
Menekki: ~25g/väri

Siinäpä oli tän hetkiset valmiit neuleet. Odessa jäi kuvaamatta, mutta se on niin ruma että katson kuvaamattomuuden parhaaksi.. Tässä vielä kuva tämän hetkisestä rakkaudestani, Knittyn Thermalista. En tykännyt siitä ensin kun näin mallin Knittyssa, mutta kun bongasin yhä toistaan kauniimpia Thermaleita Ravelryssa, en voinut enää vastustaa..

1204024.jpg